Pánská černá bunda „PARKO COAT Black“

Kód: 24568/L 24568/XL Zvolte variantu
Akce
Značka: ECOALF
9 150 Kč –20 %
GAJKPARKO0255MW23 319 021
9 150 Kč –20 % 7 290 Kč
Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Kabát Parko je vyroben s použitím zrecyklovaného spotřebního oblečení a látky "Ocean Yarn", vyrobené z lahví získaných z oceánu díky nadaci Ecoalf Foundation. Projekt Upcycling the Oceans sdružuje více než 4 200 rybářů z celého Středozemního moře a od roku 2015 nasbíral přes 1 500 tun odpadu.

Teplý, pohodlný a odolný oděv, který je nezbytný pro boj s chladem a zároveň kombinuje módu s udržitelností.

Deataily produktu:

  • Primární tkanina: 60 % Ocean Yarn (recyklovaný polyester), 40 % recyklovaný polyester (spotřebitelský)
  • Podšívka: 100% recyklovaný polyester
  • Výplň: 100% recyklovaný polyester
  • Střih: regular fit
  • Obousměrný zip
  • Odnímatelná kapuce na zip
  • Kapsa s neviditelným zipem
  • Uvnitř kapsa na zip
  • Elastické manžety
  • Voděodolný
  • Vodotěsný 10K
  • Prodyšný 5K
  • Bez obsahu PFC
  • Vegan
  • Model je vysoký 191 cm (Prsa: 103 cm, Pas: 81 cm)  a má na sobě velikost M 

Při výrobě tohoto produktu bylo ušetřeno 14,06 kg CO2 eq a 65 litrů vody.

 

přírodní materiály, veganské materiály, biobavlna
vraceni zdarma
obchod, výdejna e-shopu, showroom v Praze ETIKBUTIK

Detailní popis produktu

Popis produktu není dostupný

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

logo-ecoalf - Oceanic Global

"Ecoalf se zrodil v roce 2009, název i koncept značky vznikl po narození mých dvou synů: Alfreda a Álvara. Chtěl jsem vytvořit skutečně udržitelnou módní značku a věřil jsem, že nejudržitelnější věcí, kterou udělat, je přestat používat přírodní zdroje nedbalým způsobem, abychom zajistili zdroje příští generace. Recyklace by mohla být řešením, pokud bychom byli schopni vyrobit novou generaci recyklovaných produktů se stejnou kvalitou a designem jako ty nejlepší nerecyklované.

Po 12 letech zůstává naše poslání a vize nedotčené, pokud možno s větší silou a jasností než kdy jindy.

Naše planeta se otřásá a my musíme jednat. Je čas převzít zodpovědnost. Věříme, že máme poslání, které přesahuje pouhé podnikání. Móda je jedním z největších odvětví spotřebního zboží na světě a jedním z nejvíce znečišťujících. Věřím, že doba, kdy móda byla jen o tom vypadat dobře, je pryč. Více než kdy jindy to musí být o tom, dělat to, co je správné, a mít z toho dobrý pocit. Máme šanci a odpovědnost přehodnotit obchodní model, který chceme do budoucna.

 

S láskou,"

Javier Goyeneche Prezident, zakladatel

 

DODAVATELSKÝ ŘETĚZ - SOCIÁLNÍ ODPOVĚDNOST

"Spolupracujeme na hlubší změně."

Hledáme partnery, kteří sdílejí naše hodnoty, splňují naše standardy udržitelnosti, nebo ještě lépe, kteří je překračují. Máme s nimi velmi úzký vztah, který nám umožňuje ovlivňovat jejich procesy a zajistit dodržování základních lidských práv všech lidí zapojených do našeho dodavatelského řetězce.

Společnou prací můžeme posílit naše poctivé obchodní praktiky a vytvořit pozitivní dopady na životy všech lidí v celém našem hodnotovém řetězci.

Abychom zaručili, že naši dodavatelé sdílejí naše hodnoty a závazek k lidským právům, všichni naši dodavatelé souhlasí s naším závazkem udržitelného rozvoje Ecoalf.

Abychom minimalizovali sociální rizika v našich operacích v celém dodavatelském řetězci, jsou všichni naši dodavatelé certifikováni a auditováni třetími stranami.

        

 

"Jsme hrdí na to, že využíváme co nejmenší množství přírodních zdrojů (materiály, energie a doprava)"

Od roku 2009 je naším cílem omezovat spotřebu našich přírodních zdrojů, a proto jsme se rozhodli používat materiály jako recyklovaný polyester, recyklovaný nylon, recyklovaná vlna a recyklovaná bavlna, což snižuje množství produkovaných emisí CO2 a množství spotřebované vody.

Jsme certifikovaná značka Global Recycling Standard (GRS). Global Recycled Standard (GRS) je dobrovolný produktový standard pro sledování a ověřování obsahu recyklovaných materiálů v konečném produktu. Norma platí pro celý dodavatelský řetězec a zabývá se sledovatelností, ekologickými principy, sociálními požadavky, chemickým obsahem a značením. To spotřebitele vzdělává a pomáhá jim činit informovaná rozhodnutí.